Віра Бахаї
   
 Що ж є необхідним? Любов до людства, щирість з усіма, бути уособленням єдності світу людського, філантропія, бути осяяним вогнем любові до Бога, набуття знання Бога і все, що призводить до благоденства людства.(Абдул-Баха). 
   

В основі вчення бахаї лежать покращення характеру і служіння людству, які нерозривно пов'язані один з одним. Шогі Еффенді у своєму листі так говорить про це:

«Ми не можемо відокремити людське серце від зовнішнього середовища і сказати, що як тільки одне зміниться, покращиться і все інше. Людина органічно вписана в світ. Його внутрішнє життя перетворює оточення, але також і сама піддається його впливу. Одне впливає на інше, і кожне  зміна, що склалася в житті людини, є результат цих двох взаємодій».

У світлі сказаного, бахаї усвідомлюють і приймають, що основоположним в їхньому житті є виконання цієї подвійної задачі: займатися власним духовним і розумовим ростом і робити внесок в перетворення людства. Ця подвійна мета визначає зусилля бахаї по всьому світу. Наприклад, це означає, що бахаї повинні не тільки щодня молитися і роздумувати в особистому житті, а й прагнути «наповнювати все навколо молитовним духом», що їх просять не тільки поглиблювати свої власні знання, але й ділитися посланням Бахаулли з іншими, що їм наказано не тільки протидіяти диктату свого его, а й повертати в зворотній бік тенденції культури, яка прославляє самовдоволення і підриває основи солідарності.

У трьох розділах цієї рубрики перераховані способи за допомогою яких бахаї намагаються гідно відповісти на заклик Бахаулли. Слідуючи духовним шляхом - відповідальність кожної людини за свій духовний розвиток. Розвиток всесвітньої громади - потреба в спільноті, єдиній в думках і справах. Центр навчання - розвиток ресурсної групи людей, здатних робити внесок у справу покращення світу.

Щоб побудувати кращий світ, потрібні кадри, здатні виконувати величезне число важливих завдань. Тому в середині 90-х Всесвітній Дім Справедливості ввів поняття «навчального центру». Завдання навчального центру - поглиблювати знання і розуміння вчення бахаї, а також набувати духовну проникливість і практичний досвід, корисний в общинній роботі. Навчальний центр зараз - це багатоголосся бесід, які постійно відбуваються між друзями в десятках тисяч громадських просторів - сусідстві, селах, школах, університетах та робочих місцях, де кожного хвилює, який внесок він внесе в розвиток цивілізації, застосовуючи принципи навчання Бахаулли. У міру того, як росте число учасників, набирають силу і процеси по досягненню спільних духовних і матеріальних цілей в кожному з цих просторів.

Детальніше...

Побудова всесвітньої цивілізації, передбаченою Бахауллою, неможливо досягти розрізненими зусиллями окремих людей, якими б відданими вони не були і якими б добрими намірами керувалися. Необхідне співтовариство, єдине в думках і діях, яке буде рости і набирати силу. Кожен бахаї є одночасно членом місцевої, національної та міжнародної громади своїх одновірців. Кожне зусилля додається з розрахунком, що на кожному з цих рівнів громада залишається живою і відкритою для всіх людей. Слід виявляти особливу обережність, щоб не потрапити в пастку власної винятковості. Абдул-Баха наставляє нас: «Не вважайте один одного чужими, але дивіться на всіх людей як на друзів, бо любов і єдність є важко досяжними, якщо помічати тільки відмінності ... Бо кожне з створінь є знамення Боже і милістю Божою і Його владою вступає в світ; тому вони не чужинці, але сім'я; НЕ чужі, але друзі, і такими мають бути».

Детальніше...

Вчення бахаї стверджує, що кожна людина несе відповідальність за свій духовний розвиток. У той час як інституції існують, щоб направляти і вивільняти енергію, а життя громади бахаї проходить в атмосфері душевної ради та підтримки, відповідальність за особистий духовний ріст в кінцевому підсумку залежить від самої людини. Справді, в Вірі бахаї немає духовенства; до товариства бахаї не застосовується поняття пастирства, воно також не є зібранням віруючих, ведених ученими мужами, наділеними повноваженнями тлумачити Писання..

Детальніше...