Віра Бахаї
   
 Дяка Богу, в серці своєму ти невпинно згадуєш Господа, душа твоя радіє благої вісті Божої і ти віддаєшся молінням. Стан заглибленості в молитву є кращий з станів, бо при цьому людина спілкується з Богом. Молитва, воістину, дарує життя, особливо, якщо підноситься на самоті і в такий час, коли людина вільна від щохвилинних турбот, наприклад, серед ночі. (Абдул-Баха) 
   

Служіння і поклоніння складають саму суть громадського життя, яку бахаї всього світу прагнуть проявляти. Це дві окремі, але нерозривних складових, що рухають громаду бахаї вперед. Абдул-Баха пише:
«Успіх і процвітання залежать від служіння і поклоніння Богові».

Молитва - невід'ємна частина життя бахаї на всіх рівнях - особистому, колективному і на рівні інституцій віри. Бахаї звертають свої серця в молитві до Бога постійно протягом дня - просячи Його про допомогу, взиваючи до Нього від імені своїх коханих, підносячи хвалу і подяку, шукаючи Божественної підтримки і керівництва. Крім того, зустрічі для наради, а також збори друзів для здійснення того чи іншого проекту починаються і закінчуються молитвами.

Бахаї також проводять зустрічі, де друзі, як бахаї, так і не бахаї, збираються разом в молитві, як правило, в будинках один одного. Такі зустрічі називаються молитовними зустрічами. Вони служать пробудженню духовної чутливості в учасниках і посувають на акти служіння, з яких складається модель громади, пронизаної молитовним духом і зосередженої на досягнення духовного і матеріального процвітання.

З'єднання молитви і служіння знаходить втілення в інституції Машрікул-Азкара. Це структура, яка включає в себе центральну будівлю, що служить центром для молитви і поклоніння в цій місцевості, а також допоміжні встановлення, призначені для освіти, охорони здоров'я та інші служби, що сприяють соціальному та економічному прогресу суспільства. Хоча на сьогоднішній день у світі діють всього кілька Машрікул-Азкарів, насіння для їх подальшого встановлення вже кинуті в ґрунт багатьох громад, і в майбутньому такі структури будуть побудовані і будуть приносити користь у кожному населеному пункті.

Молитовні зустрічі природним чином виникли в громадах, де велися жваві бесіди про духовний вимір людського існування. Бахаї, їх сім'ї і друзі збираються в різноманітних місцях і моляться в єднанні один з одним. Тут немає ніяких ритуалів, ніхто не наділений особливою роллю. В основному на зустрічах читаються молитви і уривки зі Священних текстів бахаї в неформальній, але поважної атмосфері. Дух спільного поклоніння створюється ось на таких простих зборах, і цей дух починає пронизувати всі общинні починання.

Детальніше...

Машрікул-Азкар, що перекладається як «Місце Сходу Поминання Бога» - це інституція, що запропонована самим Бахауллою. Це наріжний камінь общинного життя бахаї, зриме втілення єдності служіння і поклоніння. Бахаї по всьому світу створюють умови для того, щоб в їх місцевості з часом виник Машрікул-Азкар. Процес починається з простого відкриття особистого та колективного просторів для молитви. Потім акти служіння з'єднуються у модель діяльності що розвивається і стійких зусиль по наповненню всіх аспектів громадського життя молитовним духом. Подальше зведення фізичної споруди означає важливу віху в здійсненні задуму Бахаулли щодо Будинків Поклоніння.

Детальніше...